Özel Eğitim Öğrencileri İçin Matematik Etkinlik Kitabı (Meb)

 


Özel eğitim öğrencileri için Meb tarafından yayınlanmış olan matematik etkinlik kitabı. Kitap daha çok ilkokul öğrencileri için uygundur. 

Her etkinliğin hangi kazanıma yönelik olduğu da kitapta yer almaktadır. Bu nedenle özel eğitim veya kaynaştırma öğrencilerin kazanım değerlendirme çalışmasında da yararlanılabilir. 

"Matematik alanındaki kaynak kitaplar incelendiğinde özel eğitim ihtiyacı olan öğrencilerin yaşadıkları uzamsal ilişkiler, sayılar, işlemler, geometri, ölçme ve veri işleme alanlarındaki güçlüklerin giderilmesine ilişkin etkinliklerin sınırlı olduğu görülmektedir. Alanda yaşanan bu eksikliklerin giderilmesini sağlayacak yeni bir kaynak kitap geliştirme ihtiyacı hissedilmiştir. Bu ihtiyaç doğrultusunda özel eğitim ihtiyacı olan öğrencilere yönelik matematik dersi müfredatında yer alan kazanımlara yönelik özel hazırlanmış etkinlikleri içeren toplam 6 kitaptan oluşan “Matematik Alanı Uyarlanmış Etkinler Seti” hazırlanmıştır."

Küçük yardımlarla okulöncesi eğitimde de kullanılabilir.

Kitaba aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

ozel-egitim-kaynastirma-ogrenci-matematik-etkinlik

PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam