Okul Öncesi Bep Dosyası
Okul öncesi bep dosyası indir. Anaokulu bep dosyası indir. Anaokulu bep. Okul öncesi öğrencisi için bep dosyası.
ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
A- TIBBİ
ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
KİMLİK BİLGİLERİ
ÖĞRENCİNİN
|
|||
ADI-SOYADI
|
|
||
DOĞUM TARİHİ
|
|
||
YAŞI
|
|
||
ANNE
|
BABA
|
||
ADI- SOYADI
|
|
|
|
DOĞUM TARİHİ
|
|
|
|
MESLEĞİ
|
|
|
|
ADRES
|
EV
|
|
|
İŞ
|
|
|
|
TELEFON
|
EV
|
|
|
İŞ
|
|
|
KARDEŞLERİNİN
|
||
ADI
|
YAŞI
|
AÇIKLAMA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
A- TIBBİ
ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
EK ENGEL DURUMU
|
DÜZEYİ
|
AÇIKLAMA
|
|||
Görme Engelli
|
-
|
|
|||
İşitme Engelli
|
-
|
|
|||
Fiziksel Engelli
|
-
|
|
|||
Konuşma Bozukluğu
|
|
|
|||
-
|
-
|
Hangi Organlar
|
Uygulanmış Tedaviler
|
Uygulanacak Tedaviler
|
|
|
|
|
|
|
|
HANGİLERİ
|
AÇIKLAMA
|
|
KUL.LANDIĞI CİHAZLAR
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
KULLANDIĞI PROTEZLER
|
-
|
|
|
|
|
|
|
HASTALIĞI İLE İLGİLİ BİLGİLER
|
||||
Kullandığı
İlaçlar
|
İlaç Alma Zamanı
|
Yan Etkileri
|
Diyeti
|
Diğer Sağlık Problemleri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OKUL BİLGİLERİ
|
|
DEVAM ETTİĞİ OKUL
|
|
NAKİL GELDİĞİ OKUL
|
|
SINIFI
|
|
AÇIKLAMALAR:
PERFORMANS DÜZEYİ
|
|
ÖZBAKIM GELİŞİMLERİ
|
_Elini yüzünü
yıkar.
_Yemek yerken
kaşık kullanır.
_Bardaktan su
içer.
|
BİLİŞSEL GELİŞİM
|
-Göz kontağı kurar.
-Adı söylendiğinde bakar.
|
DİL GELİŞİMİ
|
- Sesleri taklit
edebilir.
-Sesleri ayırt edebilir.
|
SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİM
|
-Değişiklikleri problerm çıkarmadan kabul eder.
-Kişilere uygun davranışlar sergiler
|
PSİKOMOTOR GELİŞİM
|
-Serbest şekilde yürür.
-Serbest şekilde yürür.
-Top yuvarlar.
-Kalem tutar.
-Rastgele karalama yapar.
|
MÜZİKTE
|
- Sesleri ayırt eder
- Gösterilen varlığın sesini taklit eder.
|
ÇALIŞMA DAVRANIŞLARI
|
|
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ
EĞİTİM PLANI ( TÜM HİZMET PLANI)
BEP
GİRİŞ TARİHİ
|
|
İZLEME
VE DEĞERLENDİRME DÖNEMLERİ
|
|
1.
DÖNEM
|
2.
DÖNEM
|
|
|
ÖĞRENCİNİN ADI:
ÖNGÖRÜLEN ÖZEL EĞİTİM VE DESTEK HİZMETLERİ
|
ÖZEL
EĞİTİM VE DESTEK HİZMETLERİNİN UYGULANDIĞI ORTAM
|
UYGULAMACI
VE UYGULAYICILAR
|
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ
AMAÇLAR
|
SINIF/ EV
|
|
BİLİŞSEL GELİŞİM
|
|
|
|
1. Tek eylem bildiren
yönergeleri yerine getirir.
2.İstenilen süre kadar sırasında oturur.
3.renklerle eşleme çalışması yapar.
|
|
|
|
a)Adı söylendiğinde bakar.
|
|||
b)’Otur’ komutunu yardımla yapar.
|
|||
c)’Otur’ komutunu öğretmen kontrolünde yapar.
|
|||
d)’Otur’ denildiğinde oturur
|
|||
|
|||
a)Öğretmen kontrolünde sırasına oturur
|
|||
b)Öğretmen kontrolünde 10-15 sn sırasında oturur
|
|||
c)’Sırana otur ‘komutuyla sırasına oturur.
|
|||
d)Sırasında istenilen süre kadar oturur.
|
|||
a)kırmızı rengi kırmızı renkle
eşler.
b) Sarı rengi sarı renkle
eşler.
|
|||
|
|||
DİL GELİŞİMİ
|
|
SINIF/ EV
|
|
1.Resimli kartlarda
gösterilen nesneleri ayırteder.
2.Gereksinimlerini basit sözcüklerle ifade eder.
|
|
|
|
a)Gösterilen nesnenin adını söyler.
|
|
|
|
b)Adı söylenen nesneyi gösterir.
|
|
|
|
c)Resimli karttaki nesne
nesneyi gösterir/söyler.
|
|
|
|
d)İki resim arasında adı söylenen resmi gösterir/söyler.
|
|
|
|
e)Dört veya daha fazla resim arasında adı söylenen resmi
gösterir/söyler
|
|
|
|
f)Karışık olarak verilen resimli kartlardaki nesneleri
gösterir/söyler.
|
|
|
|
|
|
|
|
a)Etkinlik
sırasında yaptığı iş söylendiğinde söyleneni tekrar eder.
b)’Şimdi ne
yapıyorsun?’ sorusuna iki sözcükle cevap verir.
c)’Bundan sonra
ne yapmak istiyorsun?’sorusuna cevap verir.
d)Ne yapmak
istediğini basit sözcüklerle söyler.
e)Gereksinimlerini
basit ifadelerle söyler.
|
|
|
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMA PLANI
AYLAR/
HAFTA
|
ÖĞRETİMSEL AMAÇLAR
|
YÖNTEM VE TEKNİKLER
|
KULLANILACAK MATERYAL VE KAYNAKLAR
|
Değer
lendirme
|
|
BİLİŞSEL GELİŞİM
ÖĞRETİMSEL AMAÇLAR
|
Model
olma, taklit etme,doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
|
Adı söylendiğinde bakar.
|
Model
olma, taklit etme, doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
’Otur’ komutunu
yardımla yapar.
|
Model
olma, taklit etme, doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
|
’Otur’ komutunu
öğretmen kontrolünde yapar.
|
Model
olma, taklit etme, doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
|
’Otur’
denildiğinde oturur
|
Model
olma, taklit etme, doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
|
|
Öğretmen kontrolünde sırasına oturur
|
Model
olma, taklit etme, doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
Öğretmen kontrolünde 10-15 sn sırasında oturur
|
Model
olma, taklit etme, doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
|
’Sırana otur ‘komutuyla sırasına oturur.
|
Model
olma, taklit etme, doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
|
Sırasında istenilen süre kadar oturur.
|
Model
olma, taklit etme, doğrudan öğretim
|
Masa
,sıra ,sandalye
|
|
AYLAR/
HAFTA
|
ÖĞRETİMSEL AMAÇLAR
|
YÖNTEM VE TEKNİKLER
|
KULLANILACAK MATERYAL VE KAYNAKLAR
|
Değer
lendirme
|
|
DİL GELİŞİMİ
ÖĞRETİMSEL AMAÇLAR
|
|
|
|
|
Gösterilen nesnenin adını söyler
|
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
|
Nesne kartları,
|
|
|
Adı söylenen nesneyi gösterir.
|
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
|
Nesne kartları,
|
|
Resimli karttaki
nesne nesneyi gösterir/söyler.
|
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
|
Nesne kartları,
|
|
|
İki resim arasında adı söylenen resmi gösterir/söyler.
|
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
|
Nesne kartları,
|
|
|
Dört veya daha fazla resim arasında adı söylenen resmi
gösterir/söyler
|
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
|
Nesne kartları,
|
|
|
Karışık olarak verilen resimli kartlardaki nesneleri
gösterir/söyler.
|
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
|
Nesne kartları,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Etkinlik sırasında yaptığı iş söylendiğinde söyleneni
tekrar eder.
|
Model olma,tekrar etme,taklit etme
|
Boya,kağıt.uhu
|
|
’Şimdi ne
yapıyorsun?’ sorusuna iki sözcükle cevap verir.
’Bundan sonra ne yapmak istiyorsun?’sorusuna cevap verir.
|
Model olma,tekrar etme,taklit etme
Model olma,tekrar etme,taklit etme
|
Boya,kağıt.uhu
|
|
|
Ne yapmak istediğini basit sözcüklerle söyler.
|
Model olma,tekrar etme,taklit etme
|
Boya,kağıt.uhu
|
|
|
Gereksinimlerini basit ifadelerle söyler.
|
Model olma,tekrar etme,taklit etme
|
Boya,kağıt.uhu
|
|
BEP TOPLANTISI
Öğrencinin
|
Tarih
|
|
||||
Adı- Soyadı:
|
|
Cinsiyeti
|
|
|||
Yaşı:
|
|
Numarası
|
|
Toplantı No
|
|
|
Sınıfı:
|
|
|
|
|||
GÜNDEM:
|
||||||
KARARLAR:
|
BEP Toplantısına Katılanlar
Adı-
Soyadı İmza
Öğrenci:
Anne-Baba:
Sınıf Öğretmeni:
Özel Eğitim Öğretmeni:
Rehber Öğretmen:
Birim Başkanı:
Diğer Katılımcılar
Adı- Soyadı
Konumu
………………………………… …………………
…………………………………. …………………
|
|||||
PAYLAŞ
0 Yorum
Yorum Gönder