Okul Öncesi Bep Dosyası

Okul öncesi bep dosyası indir. Anaokulu bep dosyası indir. Anaokulu bep. Okul öncesi öğrencisi için bep dosyası.
 BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI


KİMLİK BİLGİLERİ

ÖĞRENCİNİN

ADI-SOYADI

DOĞUM TARİHİ

YAŞI


ANNE
BABA
ADI- SOYADI


DOĞUM TARİHİ


MESLEĞİ




ADRES
EV



İŞ




TELEFON
EV



İŞ



KARDEŞLERİNİN

ADI
YAŞI
AÇIKLAMA














ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ


A-    TIBBİ ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ

EK ENGEL DURUMU
DÜZEYİ
AÇIKLAMA
Görme Engelli
-

İşitme Engelli
-

Fiziksel Engelli
-

Konuşma Bozukluğu




          -
-
Hangi Organlar
Uygulanmış Tedaviler
Uygulanacak Tedaviler









HANGİLERİ
AÇIKLAMA
KUL.LANDIĞI CİHAZLAR

-







KULLANDIĞI PROTEZLER
-










HASTALIĞI İLE İLGİLİ BİLGİLER
Kullandığı
İlaçlar
İlaç Alma Zamanı
Yan Etkileri
Diyeti
Diğer Sağlık Problemleri

















OKUL BİLGİLERİ

DEVAM ETTİĞİ OKUL

NAKİL GELDİĞİ OKUL


SINIFI


AÇIKLAMALAR:






PERFORMANS  DÜZEYİ




ÖZBAKIM GELİŞİMLERİ

_Elini yüzünü yıkar.
_Yemek yerken kaşık kullanır.
_Bardaktan su içer.

BİLİŞSEL GELİŞİM
-Göz kontağı kurar.
-Adı söylendiğinde bakar.
       


DİL GELİŞİMİ


- Sesleri taklit edebilir.
-Sesleri ayırt edebilir.


SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİM
-Değişiklikleri problerm çıkarmadan kabul eder.
-Kişilere uygun davranışlar sergiler
PSİKOMOTOR GELİŞİM

-Serbest şekilde yürür.
-Serbest şekilde yürür.
-Top yuvarlar.
-Kalem tutar.
-Rastgele karalama yapar.


MÜZİKTE 
-    Sesleri ayırt eder
-    Gösterilen varlığın sesini taklit eder.

ÇALIŞMA DAVRANIŞLARI 




  
         BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PLANI ( TÜM HİZMET PLANI)
BEP GİRİŞ TARİHİ

İZLEME VE DEĞERLENDİRME DÖNEMLERİ
1. DÖNEM
2. DÖNEM



   


ÖĞRENCİNİN ADI:

  

ÖNGÖRÜLEN ÖZEL EĞİTİM VE DESTEK HİZMETLERİ
ÖZEL EĞİTİM VE DESTEK HİZMETLERİNİN UYGULANDIĞI ORTAM
UYGULAMACI VE UYGULAYICILAR
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ  AMAÇLAR
SINIF/ EV

BİLİŞSEL GELİŞİM





1. Tek eylem bildiren yönergeleri yerine getirir.







2.İstenilen süre kadar sırasında oturur.





3.renklerle eşleme çalışması yapar.











a)Adı söylendiğinde bakar.
b)’Otur’ komutunu yardımla yapar.
c)’Otur’ komutunu öğretmen kontrolünde yapar.
d)’Otur’ denildiğinde oturur

a)Öğretmen kontrolünde sırasına oturur
b)Öğretmen kontrolünde 10-15 sn sırasında oturur
c)’Sırana otur ‘komutuyla sırasına oturur.
d)Sırasında istenilen süre kadar oturur.
a)kırmızı rengi kırmızı renkle eşler.
b) Sarı rengi sarı renkle eşler.



DİL GELİŞİMİ


SINIF/ EV



1.Resimli kartlarda gösterilen nesneleri ayırteder.












2.Gereksinimlerini basit sözcüklerle ifade eder.



 a)Gösterilen nesnenin adını söyler.


b)Adı söylenen nesneyi gösterir.


c)Resimli karttaki  nesne nesneyi gösterir/söyler.


d)İki resim arasında adı söylenen resmi gösterir/söyler.


e)Dört veya daha fazla resim arasında adı söylenen resmi gösterir/söyler


f)Karışık olarak verilen resimli kartlardaki nesneleri gösterir/söyler.






a)Etkinlik sırasında yaptığı iş söylendiğinde söyleneni tekrar eder.
 
b)’Şimdi ne yapıyorsun?’ sorusuna iki sözcükle cevap verir.

c)’Bundan sonra ne yapmak istiyorsun?’sorusuna cevap verir.

d)Ne yapmak istediğini basit sözcüklerle söyler.

e)Gereksinimlerini basit ifadelerle  söyler.





BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMA PLANI


AYLAR/
HAFTA
ÖĞRETİMSEL AMAÇLAR
YÖNTEM VE TEKNİKLER
KULLANILACAK MATERYAL VE KAYNAKLAR
Değer
lendirme

BİLİŞSEL GELİŞİM ÖĞRETİMSEL AMAÇLAR
Model olma, taklit etme,doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye



Adı söylendiğinde bakar.
Model olma, taklit etme, doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye

Otur’ komutunu yardımla yapar.
Model olma, taklit etme, doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye

Otur’ komutunu öğretmen kontrolünde yapar.
Model olma, taklit etme, doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye

Otur’ denildiğinde oturur
Model olma, taklit etme, doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye


Öğretmen kontrolünde sırasına oturur
Model olma, taklit etme, doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye

Öğretmen kontrolünde 10-15 sn sırasında oturur
Model olma, taklit etme, doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye

’Sırana otur ‘komutuyla sırasına oturur.
Model olma, taklit etme, doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye

Sırasında istenilen süre kadar oturur.
Model olma, taklit etme, doğrudan öğretim
Masa ,sıra ,sandalye


AYLAR/
HAFTA
ÖĞRETİMSEL AMAÇLAR
YÖNTEM VE TEKNİKLER
KULLANILACAK MATERYAL VE KAYNAKLAR
Değer
lendirme

DİL GELİŞİMİ ÖĞRETİMSEL AMAÇLAR




Gösterilen nesnenin adını söyler
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
Nesne kartları,


Adı söylenen nesneyi gösterir.
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
Nesne kartları,

Resimli karttaki  nesne nesneyi gösterir/söyler.
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
Nesne kartları,

İki resim arasında adı söylenen resmi gösterir/söyler.
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
Nesne kartları,

Dört veya daha fazla resim arasında adı söylenen resmi gösterir/söyler
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
Nesne kartları,

Karışık olarak verilen resimli kartlardaki nesneleri gösterir/söyler.
Model olma,doğrudan öğretim,taklit etme
Nesne kartları,







Etkinlik sırasında yaptığı iş söylendiğinde söyleneni tekrar eder.

Model olma,tekrar etme,taklit etme
Boya,kağıt.uhu

Şimdi ne yapıyorsun?’ sorusuna iki sözcükle cevap verir.

’Bundan sonra ne yapmak istiyorsun?’sorusuna cevap verir.


Model olma,tekrar etme,taklit etme




Model olma,tekrar etme,taklit etme
Boya,kağıt.uhu

Ne yapmak istediğini basit sözcüklerle söyler.


Model olma,tekrar etme,taklit etme
Boya,kağıt.uhu

Gereksinimlerini basit ifadelerle  söyler.
Model olma,tekrar etme,taklit etme
Boya,kağıt.uhu



BEP TOPLANTISI


Öğrencinin


Tarih



Adı- Soyadı:


Cinsiyeti

Yaşı:

Numarası

Toplantı No

Sınıfı:



GÜNDEM:



   KARARLAR:


















BEP Toplantısına Katılanlar                                                                                                                                                 Adı- Soyadı                     İmza

Öğrenci:                                
Anne-Baba:
Sınıf Öğretmeni:
Özel Eğitim Öğretmeni:
Rehber Öğretmen:
Birim Başkanı:


                                                   Diğer Katılımcılar
                            Adı- Soyadı                                                             Konumu
              …………………………………                                                                                                        …………………
             ………………………………….                                      …………………




PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam